۱-۱- مشتری: افرادی که در اپلیکیشن شبکه پرو اعلام نیاز به خدمات کردهاند.
۲-۱- متخصص: افرادی که در اپلیکیشن شبکه پرو برای انجام خدمات اعلام آمادگی کردهاند.
۳-۱- کاربر: شخصی است که با فناوری ارتباطی به اپلیکیشن شبکه پرو متصل و از خدمات نرمافزاری شبکه پرو بهرمند میشود.
۴-۱- کاربران: مشتریها و متخصصین.
۵-۱- شرکت: ارائهدهندۀ سرویس شبکه پرو.
۶-۱- شبکه پرو: سرویسی که شرکت شبکه پرو ارائه میدهد.
۷-۱- حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس شبکه پرو در نرمافزار شبکه پرو ایجاد کردهاند.
۸-۱- اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس شبکه پرو دارند.
۹-۱- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری و متخصص در اختیار شبکه پرو قرار داده میشود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی و غیره.
۲-۱- کاربر با ثبت نام در شبکه پرو میپذیرد که قوانین و مقررات شبکه پرو را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفادۀ مستمر کاربران از شبکه پرو به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
۲-۲- برای استفاده از شبکه پرو لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در شبکه پرو بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند میتوانند اقدام به ساختن حساب کاربری در شبکه پرو کنند. برای استفاده از شبکه پرو کاربر باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در نرمافزار شبکه پرو ثبت کند.
۳-۲- کاربر میپذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به روز در سرویس شبکه پرو وارد کند.
۴-۲- هر فرد تنها میتواند یک حساب کاربری به عنوان مشتری در شبکه پرو داشته باشد.
۵-۲- مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در شبکه پرو یا سایر خدمات مربوط به شبکه پرو انجام میشود به عهدۀ کاربر است.
۶-۲- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند.
۷-۲- کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند.
۸-۲- در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت میتواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری کند.
۱-۳- متخصصین متعهد میشوند در حین ارائه خدمات شبکه پرو از استعمال دخانیات و هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی مشتری شود امتناع کنند.
۲-۳- با استفاده از سرویس شبکه پرو کاربر میپذیرد که از شبکه پرو برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند.
۳-۳- کاربر (مشتری) متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به متخصص اعلام کند.
۴-۳- کاربر متعهد میشود هیچگاه از سرویس شبکه پرو به صورتی که به شبکه پرو یا شرکای آن صدمهای وارد کند استفاده نکند.
۵-۳- کاربر میپذیرد که شبکه پرو ممکن است از ارسال پیامک (SMS) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند.
۶-۳- شبکه پرو ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده شود.
۷-۳- کاربر میپذیرد که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به افراد دیگر ندارد.
۸-۳- کاربر میپذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد مستقل از روش کسب آن فقط برای استفاده از سرویس شبکه پرو قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.
۹-۳- کاربر میپذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود ممکن است منقضی شوند.
۱۰-۳- مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از سرویس شبکه پرو به عهدۀ کاربر است.
۱۱-۳- کاربر (مشتری) متعهد میشود که زمان حضور و جنسیت متخصص مورد نظر را از قبل اعلام کند.
۱۲-۳- کاربر متعهد میشود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که از مشتریان یا متخصصین کسب کرده است هیچگونه استفادهای نکند.
۱۳-۳- با استفاده از سرویس شبکه پرو کاربر میپذیرد که در حین انجام خدمت، شبکه پرو را وسیلهای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد.
۱۴-۳- کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.
۱۵-۳- کاربر میپذیرد که متن حریم شخصی شبکه پرو را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.
۱۶-۳- کاربر میپذیرد که شبکه پرو خدمات نظافت نیست بلکه تنها یک خدمات نرمافزاری است که ارتباط بین مشتریان و متخصصین را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم میکند.
۱۷-۳- خدمات شبکه پرو ممکن است با مشارکت خدمات شرکتهای دیگری ارائه شود که شرکت شبکه پرو کنترلی روی آنها ندارد.
۱۸-۳- کاربر مشتری میپذیرد که اسناد و اشیای مهم و گرانبهای خود را بدون مواظبت در معرض کاربر متخصص قرار ندهد.
۱۹-۳- متخصص بدیهی است که میپذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل مشتری نهایت تلاش خود را بکند.
۲۰-۳- کاربران پذیرفتهاند که شبکه پرو به عنوان یک نرمافزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی مینماید.
۱-۴- کاربر میپذیرد امکان استرداد هزینههایی که کاربر به شبکه پرو میپردازد وجود ندارد.
۲-۴- کاربر میپذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف متخصص یا شبکه پرو مشخص میشود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمیتواند داشته باشد.
۳-۴- پرداخت هزینۀ سرویس فقط از طریق روشهایی که توسط شبکه پرو مشخص میشود، میتواند صورت گیرد.
۴-۴- کاربر میپذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگیهای سرویس متغیر باشد.
۵-۴- کاربر میپذیرد که باید هزینۀ خدمت را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامه شبکه پرو جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند.
۶-۴- کاربر میپذیرد هیچوقت درخواست شبکه پرو ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس شبکه پرو را داشته باشد.
۷-۴- مشتری میپذیرد هر گونه تخریبی که در ابزار متخصص در نتیجه استفاده از سرویس با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینههای مربوط به تعمیر، تعویض و غیره به عهده وی خواهد بود.
۸-۴- متخصص متعهد میشود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده توسط نرمافزار نداشته باشد.
۹-۴- کاربر مشتری نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد.
۱-۵- شبکه پرو با تمام امکانات خود از جمله واحدهای مرکز تماس، بازرسی و نظارت و میانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفادۀ خدمات شبکه پرو بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها میکند.
۲-۵- شبکه پرو با استفاده از نظارتهای خود تلاش میکند سرویس با کیفیت به کاربران ارائه دهد.
۳-۵- شبکه پرو تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه شده توسط کاربران محترم میکند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاهها یا همۀ شبکههای ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفنهمراه و ...) نخواهد داد.
۴-۵- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد شبکه پرو محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.
۵-۵- چنانچه هر یک از کاربران شبکه پرو در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق میتوانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس شبکه پرو مطرح و شبکه پرو پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
۱-۶- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران مشتری و متخصص که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شبکه پرو هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شبکه پرو میتواند ضمن غیر فعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شبکه پرو بعمل آورد.
۲-۶- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار شبکه پرو شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و شبکه پرو حق غیر فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.
۳-۶- متخصص متعهد میشود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط شبکه پرو تهیه و در اختیار او گذاشته شده است (لباس کار یا ابزار) و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران مشتری و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر متخصص بوده و در صورت لزوم شبکه پرو به قطع سرویس با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به شبکه پرو خواهد بود.
۴-۶- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات کشوری برعهدۀ کاربران است.
۵-۶- برای کلیه سفارشاتی که هزینه انجام آنها بیش از 2.000.000 تومان است، کاربران باید نسبت به عقد قرارداد کتبی با یکدیگر اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل، پی گیری از طریق شبکه پرو یا مراجع قضایی تسهیل گردد. نمونه قرارداد در سایت و اپلیکیشن شبکه پرو موجود است.
در موارد ذیل کاربر مشتری میتواند نسبت به اعلام شکایت یا نارضایتی از خدمات شبکه پرو اقدام نماید:
۱-۷- دریافت دستمزد نامتعارف
۲-۷- عدم حضور متخصص در زمان مقرر
۳-۷- کیفیت نامناسب کار: مشتری میتواند در حین حضور متخصص در محل نسبت به اعلام نارضایتی از کیفیت سرویس اقدام نماید. مشتری میتواند در یک ساعت اول حضور متخصص با توجه به کیفیت کار او از او بخواهد که محل را ترک کند و مبلغی پرداخت نکند. بعد از گذشت یک ساعت اول حضور متخصص در محل مشتری، در صورت نارضایتی، مشتری میتواند تنها خدمات انجام شده را پرداخت کند.
۴-۷- دزدی: در صورت وجود مستنداتی مبنی بر اینکه متخصص مرتکب این کار شده واحد رسیدگی به شکایات شبکه پرو پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد.
۵-۷- خسارت دیدن لوازم مشتری: در این شرایط مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از وقوع حادثه نسبت به اعلام خسارت اقدام کند. وقوع حادثه نیز حداکثر میتواند 14 روز بعد از اتمام کار باشد.
۶-۷- عدم حل مشکل در خدمات مربوط به تعمیرات: حداکثر اگر طی 14 روز از پایان کار مشتری متوجه شود که عیب مورد نظر به طور کامل رفع نشده یا مجددا بازگشته است میتواند این موضوع را به پشتیبانی شبکه پرو اعلام نماید.
۷-۷- درخواست کارشناس رسمی دادگستری: در صورتیکه به هر دلیل مشتری نظر یا میانجیگری کارشناسان شبکه پرو را قبول نکند میتواند درخواست بررسی موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری بدهد.
۱-۸- وسایلی که مشتری نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماریزا و بد بو، مایعات و جامدات آتشزا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو.
۲-۸- وسایلی که متخصص نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماریزا و بد بو، مایعات و جامدات آتشزا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو، هر گونه سلاح گرم و سرد و مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
۳-۸- درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط کاربر شبکه پرو ممنوع است و کاربر حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت.
۱-۹- کاربر حق ندارد هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرمافزارهای شبکه پرو شامل دیکامپایل (Decompile)، مهندسی معکوس (Reverse Engineering) یا فعالیتهای مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
۲-۹- کاربر مجاز نیست با استفاده از روشهای Framing یا Mirroring یا روشهای دیگر نسخۀ دیگری از سرویس شبکه پرو را روی سرورهای دیگر ارائه کند.
۳-۹- کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت دادهکاوی روی سرویس اجرا کند.
۴-۹- کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش سرویس شبکه پرو یا سرویس های مرتبط با شبکه پرو انجام دهد.
شبکه پرو ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخشهای این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایلهای مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و ...) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویسهای مرتبط به شبکه پرو کاربران این حق را به شبکه پرو میدهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند.
شبکه پرو در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (متخصص یا مشتری) میتواند برای شرکت یا سایر مشتریان یا متخصصین خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سرویس شبکه پرو را دارد.
۱-۱۲- کاربر توافق میکند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیههای قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیههای مربوط به شبکه پرو، از طریق سیستم رایانهای شبکه پرو بعمل آید.
۲-۱۲- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهدۀ کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
۳-۱۲- کاربر میپذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامهای صادره از طرف شبکه پرو به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود.
۴-۱۲- کاربر با عضویت در سرویس شبکه پرو قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانهای و الکترونیکی اعلام میکند.